Nestle MILO donates computers to primary schools in mountainous areas

Vinh Phú |

On October 20, Nestle Vietnam, through the Nestle MILO brand, launched the Nutrition and Exercise Education program for primary school students for the 2024-2025 school year.

The program is a cooperation program with the Department of Primary Education, Ministry of Education and Training. Within the framework of the program, Nestle Vietnam and the MILO brand donated 3 computer rooms to primary schools in Yen Bai and Lao Cai provinces. Deployed from 2021, the program aims to contribute to improving the quality of life of everyone.

In the 2024-2025 school year, Nestle MILO donated 3 computer rooms to 3 schools with 20 laptops each. The donation of computers aims to facilitate students, teachers and schools to access information technology, improve computer skills, and help schools in remote areas with many difficulties access national standard schools and digital school models.

In addition, Nestle MILO presented students at 3 schools with nearly 2,000 sports bags, more than 600 backpacks, hats, school supplies, more than 1,000 basketball crossbody bags, and more than 2,000 soccer goals, helping students welcome the new school year happily, healthily, and actively.

Ms. Le Bui Thi Mai Uyen, Director of MILO and Milk, Nestle Vietnam, shared: “In addition to providing MILO Nutritional Barley Milk combined with physical activities, equipping computer rooms also helps students access new knowledge, inspires their passion for learning, contributes to building endurance in both mind and body, thereby creating a more dynamic and resilient generation of young Vietnamese people."

Vinh Phú

Nestlé tặng gần 200.000 phần quà hỗ trợ học sinh sinh viên

Vinh Phú |

Nhân dịp năm học mới, công ty Nestlé Việt Nam tiếp tục đồng hành cùng các đối tác trong những chương trình hỗ trợ các học sinh, sinh viên có hoàn cảnh khó khăn.

Nestlé MILO cổ vũ vận động viên tham dự Olympic Paris 2024

Vinh Phú |

Ngày 6.8, Nestlé MILO cổ vũ tinh thần các vận động viên Việt Nam tham dự Thế vận hội Paris 2024 thông qua chiến dịch Việt names. Là một trong những nhãn hàng đồng hành cùng Đoàn thể thao Việt Nam tham dự Thế vận hội Paris 2024, thông qua chiến dịch này, Nestlé MILO mong muốn hỗ trợ bình luận viên thể thao và khán giả quốc tế phát âm chính xác và hiểu được ý nghĩa tên của các vận động viên thể thao Việt Nam tham dự Thế vận hội năm nay cũng như tôn vinh các vận động viên Việt Nam.

Nestlé MILO đồng hành Đoàn thể thao Việt Nam dự Olympic Paris 2024

Vinh Phú |

Ngày 17.7 Bộ VH-TT&DL, Cục Thể dục thể thao, Ủy ban Olympic Việt Nam phối hợp tổ chức Lễ xuất quân Đoàn thể thao Việt Nam (TTVN) tham dự Olympic Paris 2024. Nestlé Việt Nam và nhãn hàng Nestlé MILO được công bố trở thành Nhà tài trợ đồng hành cùng Đoàn TTVN tranh tài tại đại hội thể thao này. Tại Lễ xuất quân, Nestlé MILO đã vinh dự nhận kỷ niệm chương từ Ủy ban Olympic Việt Nam cho những đóng góp, hỗ trợ của nhãn hàng dành cho Đoàn TTVN và hành trình bền bỉ đồng hành cùng thể thao Việt Nam trong gần 30 năm qua.