Future trends in elevator communication

SÓNG HỮU |

The event "Leading the New Era of Advertising - Digital Elevator Media Forum" will open up new possibilities for the development of this type of media in the future.

The event "Leading the new advertising era - Digital elevator media channel forum" co-organized by MMA Global and Chicilon Media, on September 26 in Hanoi.

At the event, Mr. Rohit Dadwal - CEO of MMA Global APAC - said that the development of digital elevator communication channels in the Asia-Pacific region has made remarkable progress.

With the continuous innovation of technology, digital elevator communication channels are becoming more dynamic and personalized in public spaces.

For the Vietnamese market, rapid urbanization and a growing middle class have opened up many opportunities for this form of media in the future.

Ong Quach Chi Phong – Chu tich Chicilon Media phat bieu tai su kien. Anh: Chicilon Media
Mr. Quach Chi Phong - Chairman of Chicilon Media speaking at the event. Photo: Chicilon Media

With experience in cooperating with more than 700 domestic and foreign enterprises, Mr. Quach Chi Phong - Chairman and General Director of Chicilon Media - believes that the trend of shifting from traditional advertising channels to new media channels, such as digital elevator advertising, is becoming more and more popular.

Digital elevator media channel budgets have also expanded year-on-year, demonstrating the effectiveness and trust advertisers have in this media channel.

"We believe that the digital elevator media market will continue to grow strongly, playing an important role in the advertising strategies of businesses in the coming time," said Mr. Quach Chi Phong.

Participating in the discussion at the forum, representatives and experts from international companies also emphasized that digital elevator communication channels have good outreach efficiency, helping brands increase recognition and memorability, thereby promoting purchases.

The speakers also expect that digital elevator communication channels will create a strong link between brands and customers, effectively supporting sales promotion in the future.

SÓNG HỮU

Vietnam Airlines và T&A Ogilvy ký thoả thuận hợp tác truyền thông toàn cầu

Vinh Phú |

Ngày 20.3, Vietnam Airlines kí kết thỏa thuận và công bố T&A Ogilvy là đối tác truyền thông toàn cầu giai đoạn 2024 – 2025 về lĩnh vực tư vấn sáng tạo, triển khai các chiến dịch truyền thông quảng cáo tại thị trường Việt Nam và quốc tế, hướng tới thúc đẩy các hoạt động truyền thông tăng cường tương tác với khách hàng thông qua các chiến dịch đột phá của hãng.

Amedia Star bắt tay L.AStar đẩy mạnh hoạt động truyền thông trong năm 2024

DI PY |

Ngày 13.1 vừa qua, tại TPHCM đã diễn ra Lễ ký kết hợp tác giữa Công ty TNHH Thiên Ân Amedia Star (Amedia) và Công ty Cổ phần Liên Á Star (LA.Star), qua đó, Amedia đã công bố các dự án truyền thông trong năm 2024 với nhiều sự kiện nổi bật, đáng chú ý.

Truyền thông Đông Nam Á nhận định cơ hội đi tiếp của Olympic Việt Nam

Thanh Vũ |

Truyền thông Đông Nam Á nhận định Olympic Việt Nam khó vượt qua vòng bảng môn bóng đá nam ASIAD 19.

Mẫu ảnh Việt 9X khiến truyền thông Thái Lan dành nhiều lời khen ngợi

Thanh Hương |

Báo điện tử Thái Lan - Bangkok Today đăng tải thông tin và hình ảnh của người mẫu ảnh Việt Nam - Chi Hoàng và dành nhiều lời khen ngợi về nhan sắc cũng như thần thái ấn tượng.