Saigon Co.op's purchasing power surges during the holidays

Phương Hà |

During the September 2nd holiday, the average value of the shopping basket at Saigon Co.op 's supermarket system is from 400,000 - 500,000 VND, focusing on items such as essential fresh foods, dried foods, soft drinks, fruits, cosmetics... in the promotional category of the Proud of Vietnamese Products program.

According to a representative of Saigon Co.op, during the National Day holiday from August 31 to September 3, supermarket chains Co.opmart, Co.opXtra, Co.op Food... recorded increased purchasing power compared to normal days, depending on the point of sale, in some places it increased nearly 2 times.

In particular, Co.opmarts and Co.opXtras located in high-rise apartments and shopping malls, etc., organized Vietnamese Food Festivals on weekends, attracting a large number of customers, including residents or visitors to the shopping malls for entertainment. Supermarkets in localities that are tourist destinations in the country such as Co.opmart Quy Nhon, Tam Ky, Can Tho, Nha Trang, Ca Mau, etc., became shopping destinations for people when they could come here and buy diverse and abundant local specialties at stable prices.

Faced with high purchasing power during the holiday, staff from Co.opmart, Co.opXtra, Co.op Food... were on duty regularly at the counters, replenishing goods in a timely manner. In addition to physical points of sale, all supermarket staff were also mobilized to handle online orders that doubled compared to normal days, delivering goods on time on the same day, not keeping customers waiting.

Customers were especially delighted by the image of the entire supermarket covered in red flag colors through decorations, merchandise displays, staff uniforms... expressing national pride on National Day September 2.

Phương Hà
TIN LIÊN QUAN

Saigon Co.op khởi động tháng Tự hào hàng Việt

Vinh Phú |

Ngày 31.8, Liên hiệp HTX Thương mại TPHCM (Saigon Co.op) tổ chức lễ khai mạc chương trình “35 năm Tự hào hàng Việt” đồng loạt tại hệ thống Co.opmart, Co.opXtra trên toàn quốc.

Co.opmart giới thiệu hàng Việt tốt, giá rẻ

Vinh Phú |

Hơn 3.500 sản phẩm Việt có mức giảm giá đến 50% trong chương trình “35 năm Tự hào hàng Việt” được hệ thống Co.opmart, Co.opXtra, Co.op Food Co.op Smile, SenseMarket, Sense City, Cheers, Finelife ưu tiên dành vị trí nổi bật nhất để trưng bày, giới thiệu đến người tiêu dùng.

Saigon Co.op tổ chức "Đồng hành cùng OCOP - Tôn vinh nông sản Việt"

Vinh Phú |

Ngày 6.7, Liên hiệp HTX Thương mại TPHCM (Saigon Co.op) khai mạc chương trình “Đồng hành cùng OCOP - tôn vinh nông sản Việt”. Chương trình thuộc chuỗi hoạt động chào mừng ngày Quốc tế hợp tác xã đồng thời thiết thực kỷ niệm 35 năm thành lập Saigon Co.op - Ngôi sao HTX Việt Nam.

P&G Việt Nam cùng Saigon Co.op mang nước uống sạch đến cộng đồng

NHƯ QUỲNH |

Chương trình "Nước uống sạch cho trẻ em" được Tập đoàn P&G phối hợp cùng Saigon Co.op triển khai trên toàn cầu từ năm 2004, đến nay đã mang 21 tỉ lít nước sạch đến với người dân thông qua giải pháp gói bột lọc nước P&G purifier of water.

Saigon Co.op launches Vietnamese Pride Month

Vinh Phú |

On August 31, the Ho Chi Minh City Union of Trading Cooperatives ( Saigon Co.op ) held the opening ceremony of the program "35 years of pride in Vietnamese goods" simultaneously at the Co.opmart and Co.opXtra systems nationwide.

Co.opmart introduces good, cheap Vietnamese products

Vinh Phú |

More than 3,500 Vietnamese products with discounts up to 50% in the program "35 years of Vietnamese pride " are prioritized by the Co.opmart , Co.opXtra, Co.op Food Co.op Smile, SenseMarket, Sense City, Cheers, Finelife systems to display and introduce to consumers.

Saigon Co.op tổ chức "Đồng hành cùng OCOP - Tôn vinh nông sản Việt"

Vinh Phú |

Ngày 6.7, Liên hiệp HTX Thương mại TPHCM (Saigon Co.op) khai mạc chương trình “Đồng hành cùng OCOP - tôn vinh nông sản Việt”. Chương trình thuộc chuỗi hoạt động chào mừng ngày Quốc tế hợp tác xã đồng thời thiết thực kỷ niệm 35 năm thành lập Saigon Co.op - Ngôi sao HTX Việt Nam.

P&G Việt Nam cùng Saigon Co.op mang nước uống sạch đến cộng đồng

NHƯ QUỲNH |

Chương trình "Nước uống sạch cho trẻ em" được Tập đoàn P&G phối hợp cùng Saigon Co.op triển khai trên toàn cầu từ năm 2004, đến nay đã mang 21 tỉ lít nước sạch đến với người dân thông qua giải pháp gói bột lọc nước P&G purifier of water.