Nu Skin donates 2,000 bottles of feminine hygiene solution

Vinh Phú |

On November 8, Nu Skin Vietnam donated 2,000 bottles of Scion Intimate Gentle Wash feminine hygiene solution to women in difficult circumstances.

Implemented through the Vietnam Red Cross Society, this meaningful gift from Nu Skin will help women maintain hygiene and take better care of their health.

Scion Intimate Gentle Wash is a high-end feminine hygiene product from Nu Skin, researched and produced with a gentle formula, safe for sensitive skin. The product helps the skin to be clean, soft, fragrant, bringing a feeling of confidence.

With the above advantages, Nu Skin hopes that Scion Intimate Gentle Wash will help women have more suitable products to take care of themselves.

Mr. Bui Quoc Thang - General Director of Nu Skin Vietnam - said: "Nu Skin believes that every small action can create a big change if we persevere. Therefore, in more than 10 years of presence in Vietnam, Nu Skin has always strived to maintain activities such as sponsoring the Vietnam Heartbeat program, "Day for Good"... We hope that these efforts over a long period of time will create great values ​​for the community."

Previously, through the VinaCapital Foundation, Nu Skin Vietnam donated 42,000 bottles of Scion Intimate Gentle Wash to women and 1,200 boxes of nutritious cereal powder to women and children in difficult circumstances.

Vinh Phú

Nu Skin Việt Nam ra mắt Bộ sản phẩm ageLOC TRME

Vinh Phú |

Ngày 16.5, Nu Skin Việt Nam đưa ra chiến dịch truyền cảm hứng “TRME Lifestyle - Beneath The Silk” - Là tôi, dưới lớp lụa” nhân dịp ra mắt Bộ sản phẩm ageLOC TRME. ageLOC TRME là sự kết hợp hoàn hảo từ ba yếu tố: Sản phẩm khoa học - Dinh dưỡng cân bằng - Lối sống lành mạnh, nhằm mang đến giải pháp hiệu quả và được cá nhân hóa để quản lý cân nặng trong 90 ngày. Chiến dịch này thu hút gần 300 nhà liên kết thương hiệu của Nu Skin với nhiều hoạt động ấn tượng, thú vị.

Nu Skin tài trợ 4,8 tỉ đồng cho chương trình Nhịp tim Việt Nam

Vinh Phú |

Ngày 16.3, Nu Skin Việt Nam tổ chức chuỗi sự kiện kỷ niệm 11 năm thành lập công ty tại thị trường Việt Nam. Đánh giá và ghi nhận những thành tựu đạt được trong năm 2023, sự kiện còn là dịp để Ban lãnh đạo Nu Skin chia sẻ định hướng, mục tiêu của công ty và của tập đoàn trong năm 2024.

Nu Skin Việt Nam trao tặng sản phẩm chăm sóc sức khỏe cho phụ nữ và trẻ em

Vinh Phú |

Ngày 13.10, tiếp nối các hoạt động ý nghĩa nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống ở những thị trường Nu Skin có mặt, Nu Skin Việt Nam tổ chức chương trình trao tặng các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cho phụ nữ và trẻ em có hoàn cảnh khó khăn. Với sự kết hợp cùng đối tác chiến lược là tổ chức VinaCapital Foundation (VCF), các sản phẩm của Nu Skin với trị giá lên đến hơn 11 tỷ đồng được trao tặng tại các chương trình cộng đồng diễn ra trên toàn quốc trong tháng 9 - 10.2023.