Coca-Cola shines at MMA Smarties Vietnam 2024

Vinh Phú |

On October 25, Coca-Cola Vietnam shined at the MMA Smarties Vietnam Awards 2024, one of the most prestigious awards in the marketing field, with 12 awards, including “Brand of the Year” and “Campaign of the Year”. These victories recognized the brand’s efforts over the past year, especially the Coca-Cola Foodmarks initiative, which aims to strengthen the connection between the brand and cuisine by promoting local eateries, honoring Vietnam’s street food culture.

The MMA Smarties Awards, organized by the Mobile Marketing Association (MMA), honors marketing strategies with the best innovation and leading the way.

This major win affirms Coca-Cola’s commitment to delivering effective marketing campaigns that combine creativity and technology, putting the customer experience at the heart of initiatives such as Foodmarks.

Launched in March 2024, “Coca-Cola Foodmarks - Top stories, good stories” is a platform to promote street food stalls in Vietnam by connecting Coca-Cola, eateries, consumers and content creators.

Participating in Coca-Cola Foodmarks are restaurants with delicious quality food, clean space, attentive service recognized by the culinary community. These locations contain inspiring culinary stories from dedicated chefs, unique ingredients and recipes, or traditional restaurants.

Restaurants appear on the Foodmarks campaign landing page. Coca-Cola recommends them to users based on geographic data. Users and content creators share stories and increase awareness of the restaurant.

Vinh Phú

Coca-Cola Việt Nam đoạt Top 2 nơi làm việc xuất sắc hàng đầu Việt Nam 2024

NHƯ QUỲNH |

Vượt qua các vòng đánh giá khắt khe của tổ chức Great-Place-to-Work®, mới đây, Công ty TNHH nước giải khát Coca-Cola Việt Nam (Swire Coca-Cola Việt Nam) chính thức đoạt giải thưởng danh giá - Top 2 “Nơi làm việc xuất sắc hàng đầu Việt Nam 2024”. Đây là năm thứ hai liên tiếp Swire Coca-Cola Việt Nam tự hào được vinh danh ở vị trí này.

Coca-Cola tổ chức phiên Chợ Tết 0 đồng giúp đỡ những gia đình khó khăn

Vinh Phú |

Trước thềm Tết Giáp Thìn 2024, Coca-Cola hỗ trợ 4,5 tỉ đồng, cùng Trung ương Hội Chữ thập đỏ Việt Nam trao nhiều phần quà ý nghĩa đến hàng nghìn gia đình trên khắp cả nước. Đây là năm thứ hai liên tiếp Coca-Cola phối hợp với Trung ương Hội chữ thập đỏ Việt Nam thực hiện chương trình “Chợ Tết 0 Đồng” nhằm giúp đỡ những gia đình khó khăn, cùng cộng đồng lan tỏa những giá trị tốt đẹp để ai cũng có thể quây quần bên mâm cơm Tết cùng gia đình và hy vọng cho một năm mới.

Coca-Cola tổ chức Bàn tiệc Tết diệu kỳ với hơn 1.000 gia đình tham gia

Vinh Phú |

Ngày 20.1, Coca-Cola tổ chức sự kiện “Bàn tiệc Tết diệu kỳ", với sự tham gia của hơn 1.000 gia đình, đối tác, nghệ sĩ,... để cùng gửi những lời chúc tốt đẹp đến cộng đồng. Bên cạnh đó, Coca-Cola trao tặng 3 tỉ đồng cho Thành Đoàn - Hội liên hiệp Thanh niên Việt Nam TPHCM nhằm chăm lo đời sống thanh thiếu nhi có hoàn cảnh khó khăn; đóng góp 4,5 tỉ đồng vào Quỹ Tết Nhân Ái của Trung ương hội chữ thập đỏ Việt Nam để triển khai hoạt động “Chợ Tết 0 Đồng", hỗ trợ 6.000 hộ gia đình gặp khó khăn ở TPHCM, Hà Nội, Đà Nẵng, Long An.