Digital Elevator Media Forum and Customer Outreach Strategy

Anh Sơn |

On September 26, MMA Global cooperated with Chicilon Media to organize the forum "Leading New Era of Advertising: Building Elevator Digital Media Forum".

The event attracted hundreds of marketers and senior leaders, with many in-depth discussions about the potential of elevator media as well as the ability to enhance brand awareness of this advertising channel.

Anh: Chicilon Media
Chicilon Media CEO Guo Zhi Feng emphasizes the role of digital elevator media. Photo: Chicilon Media

The first forum on digital elevator communication organized by MMA Global in Vietnam aims to update the latest trends in the digital out-of-home (DOOH) advertising industry, helping Vietnamese advertisers access advanced marketing solutions, enhance influence and brand value.

Some of the most anticipated topics and sessions include global perspectives on digital elevator media in the Indian market, and the future of shopping as it pertains to this form of advertising. In addition, speakers will delve into understanding consumer behavior in the elevator advertising environment, successful examples, and how DOOH can grow dramatically in the near future.

Attending the event were many speakers and leaders with strategic vision from leading agencies and brands such as Chicilon Media, Group M, Omega, ADK Group Vietnam, BlueMedia Vietnam, Glocal Bridge, The Trade Desk, NielsenIQ, Suntory Pepsi Co, The Group brand Rox.

Anh Sơn

Future trends in elevator communication

SÓNG HỮU |

The event "Leading the New Era of Advertising - Digital Elevator Media Forum" will open up new possibilities for the development of this type of media in the future.

Mẫu điện thoại ra mắt 6 năm trước của Vertu bất ngờ “cháy hàng” ở Việt Nam

NGUYỄN ĐĂNG |

Dù Vertu liên tục cập nhật những dòng sản phẩm với công nghệ hiện đại, thiết kế cao cấp được ví như những món trang sức xa xỉ, nhưng chiếc điện thoại được mệnh danh là “siêu phẩm thời trang” của hãng mới là sản phẩm đang được giới chơi Vertu Việt Nam săn đón. Ghi nhận tại Vertu Việt Nam, những tháng cuối năm, lượng khách hàng tham khảo và chọn sở hữu Vertu sẽ càng tăng.

HMD 105 4G: Lựa chọn phù hợp mọi người dùng, đặc biệt với người lớn tuổi

NGUYỄN ĐĂNG |

Sóng 2G sẽ chính thức bị cắt hoàn toàn vào tháng 10.2024 tại Việt Nam để chuyển đổi lên 4G. Trong bối cảnh này, HMD - nhà sản xuất điện thoại Nokia trên toàn cầu - đã kịp thời cho ra mắt sản phẩm HMD 105 4G rất phù hợp với nhu cầu của người dùng và sản phẩm đã nhanh chóng trở thành lựa chọn hàng đầu của những người dùng máy bàn phím 4G, nhất là trong giai đoạn hiện nay.