Grab partners with Nasdaq to promote local eateries and restaurants

Vinh Phú |

On November 25, Grab continued to cooperate with Nasdaq to introduce 75 merchant partners, including 6 representatives from Vietnam, on the advertising screen of the Nasdaq building in Times Square, New York (USA).

With a significant increase from just 53 partners last year, the campaign celebrates the rich cuisine and diverse styles that small-scale eateries and restaurants across Southeast Asia are contributing to.

The partners selected for this campaign are small restaurants and eateries that consistently meet the diverse culinary needs of local people every day. They also represent positive contributors to the vibrant economic landscape of Southeast Asian markets.

Mr. Ma Tuan Trong, Commercial Director, Grab Vietnam, said: “Grab is committed to driving growth in Southeast Asia and Vietnam in particular, by improving economic capacity for everyone and providing growth opportunities for even the smallest businesses. Through campaigns like this, we hope to level the playing field and create conditions for merchant partners to make their mark beyond the local scope. We are very proud that Vietnamese brands have had the opportunity to appear alongside culinary representatives from the entire region, creating a foundation for them to promote their brands to international tourists and grow stronger.”

This year, 6 Vietnamese business partners are promoted on the Nasdaq building including: MayCha Milk Tea, Bach Khoa Pot Rice, Soumaki, ToCoToCo, Pho Chao, The 350F Dessert & Coffee.

Vinh Phú
TIN LIÊN QUAN

Grab celebrates 10 years of operation in Vietnam

|

On October 8, the super app Grab celebrated 10 years of operation in the Vietnamese market and defined its vision for the future, emphasizing its commitment to continue to actively contribute to Vietnam's socio-economic development according to its long-term strategy. Grab will focus on increasing support for people to access digital services; contributing to improving people's economic capacity; accompanying Vietnam's key national strategies, including promoting the digital economy.

Grab celebrates 10 years of operation in Vietnam

Vinh Phú |

On October 8, the super app Grab celebrated 10 years of operation in the Vietnamese market and defined its vision for the future, emphasizing its commitment to continue to actively contribute to Vietnam's socio-economic development according to its long-term strategy. Grab will focus on increasing support for people to access digital services; contributing to improving people's economic capacity; accompanying Vietnam's key national strategies, including promoting the digital economy.

Grab triển khai chương trình Điều ước sau tay lái 2024

Vinh Phú |

Ngày 4.9, Grab Việt Nam vừa triển khai chương trình Điều ước sau tay lái 2024. Chương trình nhằm tăng cường sự gắn kết của cộng đồng đối tác tài xế, thông qua việc hỗ trợ các bác tài, đặc biệt là những người có hoàn cảnh khó khăn, có thể thực hiện được mong ước dành cho bản thân, gia đình. Chương trình đã mở đăng ký cho đối tượng là các đối tác tài xế đang hoạt động cùng Grab trên toàn quốc. Bác tài đáp ứng các tiêu chí của chương trình có thể đăng ký tham gia lựa chọn điều ước phù hợp với nguyện vọng.

Grab tri ân đối tác và người dùng dịp kỷ niệm 10 năm hoạt động tại Việt Nam

Vinh Phú |

Kỷ niệm 10 năm hoạt động tại Việt Nam, Grab Việt Nam triển khai nhiều chương trình ý nghĩa dành cho đối tác tài xế và người dùng trên cả nước. Các chương trình là sự tri ân sâu sắc của Grab đối với sự tin tưởng và ủng hộ của đối tác và người dùng trong 10 năm qua, đồng thời tiếp tục khẳng định cam kết lâu dài của Grab tại Việt Nam trong việc hỗ trợ đối tác tài xế tăng cơ hội thu nhập; mang đến cho người dùng những dịch vụ an toàn, chất lượng, tiết kiệm hơn.