UNIQLO launches 2 exclusive collections honoring Vietnamese culture

Vinh Phú |

On November 18, UNIQLO, a global fashion retail brand from Japan, announced the launch of its 5th Anniversary Program in Vietnam, starting from November 29 to December 5, 2024. With the message "Thank you Vietnam - Always love", the program includes a series of activities to express gratitude to customers, along with attractive gifts taking place throughout UNIQLO's retail and online stores. On this occasion, UNIQLO launched 2 collections honoring Vietnamese culture.

Mr. Nishida Hideki, General Director of UNIQLO Vietnam, shared: “5 years has been a proud and memorable journey for all of us. In 2019, we opened the first UNIQLO store in Vietnam. After 5 years, UNIQLO has been present in major cities across the country. This is an important milestone when the UNIQLO brand has always received the support and trust of Vietnamese customers. The program is a valuable opportunity for us to send our sincere thanks to customers, connect more deeply through interesting activities and continue to make positive contributions to the common development of Vietnamese people and society”.

On this occasion, UNIQLO collaborated with The Walt Disney to launch a collection exclusively for the Vietnamese market, called “Mickey Mouse in Vietnam”. Inspired by traditional cuisine and costumes, the collection features patterns that honor the uniqueness of Vietnamese street culture.

UNIQLO also collaborated with young artist Chung Pham on the new UTme! collection, themed “Folklore”, featuring four patterns inspired by Vietnamese folk culture.

Vinh Phú
TIN LIÊN QUAN

UNIQLO donates 1 billion VND and 9,000 outfits to support people affected by storms and floods

|

On September 23, UNIQLO, a global fashion retail brand from Japan, announced a donation of VND1 billion and 9,000 outfits from the RE.UNIQLO program to people in the northern provinces to help overcome the consequences of storm No. 3.

UNIQLO donates 1 billion VND and 9,000 outfits to support people affected by storms and floods

Vinh Phú |

On September 23, UNIQLO, a global fashion retail brand from Japan, announced a donation of VND1 billion and 9,000 outfits from the RE.UNIQLO program to people in the northern provinces to help overcome the consequences of storm No. 3.

UNIQLO công bố kế hoạch mở rộng ra khu vực miền Trung

Vinh Phú |

UNIQLO, thương hiệu bán lẻ thời trang toàn cầu đến từ Nhật Bản, vừa công bố mở rộng hoạt động ra khu vực miền Trung, với kế hoạch khai trương cửa hàng đầu tiên tại TP Huế trong năm 2025. Với cửa hàng mới, UNIQLO có hệ thống cửa hàng bán lẻ trải dài trên ba miền. Cửa hàng mới tại Huế tọa lạc trong Trung tâm thương mại AEON MALL Huế, được kỳ vọng mang đến trải nghiệm mua sắm tiện lợi hơn cho khách hàng miền Trung, đồng thời góp phần thúc đẩy phát triển kinh tế, văn hóa, tạo cơ hội việc làm tại địa phương.

UNIQLO giới thiệu bộ sưu tập thu đông 2024: Phong cách vượt thời gian

Vinh Phú |

UNIQLO, thương hiệu bán lẻ thời trang toàn cầu đến từ Nhật Bản, vừa ra mắt Bộ sưu tập (BST) LifeWear Thu/Đông 2024 với chủ đề “Timeless Tones” - Phong Cách Vượt Thời Gian. BST mang đến những thiết kế cơ bản, thanh lịch, giàu tính năng vốn là niềm tự hào của UNIQLO, cùng với màu sắc, chất liệu và phom dáng mới, lấy cảm hứng từ hai thành phố nổi tiếng là Edinburgh (Scotland) và Stockholm (Thụy Điển). Sự kiện diễn ra tại cửa hàng UNIQLO Vincom Phạm Ngọc Thạch (Hà Nội), từ ngày 28.8 đến 1.9.