Nu Skin Vietnam marks its 12-year journey to create sustainable value

Vinh Phú |

On March 8, marking the 12-year mark of presence in the Vietnamese market, Nu Skin organized the Success Seminar 2025 event to evaluate, recognize the results in 2024 and share the orientation and goals of the company and the group in 2025.

This year, with the theme BE THE one, Nu Skin hopes to inspire each individual to break through, overcome their own limits, achieve goals and contribute positive values to society.

For more than a decade, Nu Skin Vietnam has constantly innovated and developed to meet the increasing needs of customers. Inheriting the achievements of the group, the company brings advanced health care and beauty care solutions, opening up business opportunities for thousands of people.

In 2024, Nu Skin Vietnam will become the market with the fastest growth rate in Southeast Asia and the Pacific.

Bringing advanced health care and beauty care solutions, attractive business opportunities, Nu Skin's 12-year journey in Vietnam is also a journey to spread good values to the community.

From 2013 to present, Nu Skin has contributed VND 44,728,000,000 to the Vietnam Heart rate Program, helping thousands of children with congenital heart disease to have a healthier life.

With the inspiring BE THE one theme, 2025 marks a turning point for Nu Skin through a development strategy focusing on three pillars: Building and developing a leadership team; Expanding and caring for customers through the application of technology, outstanding health care and beauty solutions; promoting social responsibility activities...

Vinh Phú

Nu Skin tài trợ hơn 200 triệu đồng cho trẻ em tại Bệnh viện Nhi đồng

Vinh Phú |

Ngày 16.8, hướng đến mục tiêu lan tỏa những giá trị tốt đẹp vì một Việt Nam khỏe đẹp, Nu Skin Việt Nam tổ chức “Ngày làm vì những điều tốt đẹp” lần thứ 11. Tại Bệnh viện Nhi đồng Thành phố, chương trình đã tặng 200 phần quà cho các trẻ em đang điều trị, tài trợ 1 tủ sách và công trình mái che cho bệnh viện. Sự kiện có sự hiện diện của y bác sĩ, nhân viên y tế làm việc tại Bệnh viện Nhi đồng Thành phố, nhân viên của Nu Skin Việt Nam và Doanh nghiệp Xã hội Vietnam Children’s Fund.

Nu Skin Việt Nam ra mắt Bộ sản phẩm ageLOC TRME

Vinh Phú |

Ngày 16.5, Nu Skin Việt Nam đưa ra chiến dịch truyền cảm hứng “TRME Lifestyle - Beneath The Silk” - Là tôi, dưới lớp lụa” nhân dịp ra mắt Bộ sản phẩm ageLOC TRME. ageLOC TRME là sự kết hợp hoàn hảo từ ba yếu tố: Sản phẩm khoa học - Dinh dưỡng cân bằng - Lối sống lành mạnh, nhằm mang đến giải pháp hiệu quả và được cá nhân hóa để quản lý cân nặng trong 90 ngày. Chiến dịch này thu hút gần 300 nhà liên kết thương hiệu của Nu Skin với nhiều hoạt động ấn tượng, thú vị.

Nu Skin tài trợ 4,8 tỉ đồng cho chương trình Nhịp tim Việt Nam

Vinh Phú |

Ngày 16.3, Nu Skin Việt Nam tổ chức chuỗi sự kiện kỷ niệm 11 năm thành lập công ty tại thị trường Việt Nam. Đánh giá và ghi nhận những thành tựu đạt được trong năm 2023, sự kiện còn là dịp để Ban lãnh đạo Nu Skin chia sẻ định hướng, mục tiêu của công ty và của tập đoàn trong năm 2024.