Tiger Beer accompanies the event to celebrate the 50th anniversary of national reunification

Vinh Phú |

On April 18, joining in the joyful atmosphere of celebrating the 50th anniversary of the complete liberation and reunification of the South, HEINEKEN Vietnam, through the Tiger Beer brand, coordinated with the Vietnam Fatherland Front Committees in districts in Ho Chi Minh City to organize a series of programs "Grand Unity Party - Unity Festival". This meaningful activity is implemented in many residential areas and residential groups in District 1, District 4, District 7, District 8, Binh Thanh, Phu Nhuan.

Tiger Beer brand wishes to accompany and spread the spirit of "standing shoulder to shoulder" - connecting the community, actively contributing to sharing joy with the community in these special festivals.

Through a series of activities, Tiger Beer wants to join hands and accompany the "Retribution" activities of the city's agencies, joining hands to spread the spirit of Vietnamese spirit to continue to move forward in the development journey, towards a new era for the country.

With that meaning, HEINEKEN Vietnam, through the Tiger Beer brand, will support funding for organizing "Great Unity Party - Unity Festivals", giving products and more than 1,000 meaningful gifts to policy families, meritorious people in the cause of national liberation, typical representatives of the spirit of solidarity in each locality with a total support value of up to 2 billion VND.

The "Great Unity - Unity Day" parties are not only a place for everyone to recall proud moments and share joy about the country's big holiday, but also a place to connect village and neighborhood affection, spread the spirit of determination to build the country, steadily moving towards the future.

Vinh Phú
TIN LIÊN QUAN

Tiger Beer promotion "Open a 250ml can, win a 100 million gold ball"

|

On October 9, Tiger Beer brand announced the promotion program "Open a 250ml can, win a 100 million golden ball", bringing hundreds of thousands of prizes to consumers in the exciting atmosphere of the football season at the end of 2024.

Tiger Beer promotion "Open a 250ml can, win a 100 million gold ball"

Vinh Phú |

On October 9, Tiger Beer brand announced the promotion program "Open a 250ml can, win a 100 million golden ball", bringing hundreds of thousands of prizes to consumers in the exciting atmosphere of the football season at the end of 2024.

10 quả bóng vàng cùng hàng trăm ngàn giải thưởng tiền mặt từ Tiger Beer

Vinh Phú |

Hè 2024, nhằm xóa tan không khí nóng bức đồng thời đẩy nhiệt cho những cuộc vui thêm trọn vẹn, Tiger Beer ra mắt chương trình khuyến mại “Bật thùng Tiger - Nâng bóng vàng” với tổng giải thưởng lên đến hàng chục tỉ đồng. Chương trình áp dụng cho khách hàng tại: Long An, Tiền Giang, Bến Tre, Vĩnh Long, Trà Vinh và Cần Thơ khi mua các sản phẩm thùng Tiger 24 lon cao 330ml, thùng Tiger 24 lon 250ml, thùng Tiger Crystal 24 lon 250ml. Chương trình diễn ra từ nay đến 2.8.2024, hạn chót đổi giải đến hết ngày 15.9.2024.

Tiger Beer công bố chương trình khuyến mại Bật thùng Tiger, trúng 5 BMW X3

Vinh Phú |

Ngày 20.5, nhãn hiệu bia Tiger Beer công bố chương trình khuyến mại “Bật thùng Tiger, trúng 5 BMW X3” nhằm tiếp đà bứt phá cho những cá nhân bản lĩnh. Chương trình kéo dài từ ngày 13.5 đến 23.6.2024, áp dụng cho các thùng có in dòng chữ “Bật thùng Tiger, trúng 5 BMW X3” của các sản phẩm thùng Tiger 24 lon cao 330ml, thùng Tiger 24 lon 250ml, thùng Tiger Crystal 24 lon 250ml. Các giải thưởng được ghi trực tiếp trên phiếu cào, in ở mặt trong của thùng có thông tin chương trình khuyến mại.