Nestle VN was honored as “Advertiser of the Year” at MMA Awards 2024

Vinh Phú |

On November 5, breaking the previous record of success, this year Nestle Vietnam marked a new milestone of impressive success at the MMA Smarties Vietnam 2024 Awards with 12 outstanding awards in the categories of mobile marketing and communication strategies. Nestle Vietnam was also honored at the “Advertiser of the Year” Award, thanks to the effective use of AI technology and data analysis to create innovative and successful marketing strategies on digital platforms.

These awards at MMA Smarties Vietnam 2024 demonstrate Nestle Vietnam's innovation in marketing.

Nestle Vietnam applies AI technology and data analysis to better understand consumer behavior and personalize marketing campaigns. These strategies help optimize customer interactions and increase advertising effectiveness to the right target audience, providing a seamless shopping experience that meets the diverse needs of consumers.

Nestle Vietnam's award-winning campaigns were highly appreciated by the jury for their multi-channel marketing engagement methods, combining traditional and digital channels, creating a seamless creative marketing journey with the ability to convey strong messages in a short time.

Mr. Binu Jacob, General Director of Nestle Vietnam said: “These awards demonstrate Nestle’s commitment to constantly creating and innovating to bring the best experience to consumers. This is also a testament to the #SparkYourWay spirit “Leap high and reach far – Maximize your potential” that we are building at Nestle.”

Vinh Phú

Nestlé hỗ trợ sản phẩm dinh dưỡng cho các tỉnh bị bão lũ

Vinh Phú |

Trước những thiệt hại mà bão Yagi gây ra tại các tỉnh miền Bắc, Nestlé Việt Nam nhanh chóng huy động nguồn lực để kịp thời hỗ trợ người dân bị bão lũ.

Nestlé tặng gần 200.000 phần quà hỗ trợ học sinh sinh viên

Vinh Phú |

Nhân dịp năm học mới, công ty Nestlé Việt Nam tiếp tục đồng hành cùng các đối tác trong những chương trình hỗ trợ các học sinh, sinh viên có hoàn cảnh khó khăn.

Nestlé MILO cổ vũ vận động viên tham dự Olympic Paris 2024

Vinh Phú |

Ngày 6.8, Nestlé MILO cổ vũ tinh thần các vận động viên Việt Nam tham dự Thế vận hội Paris 2024 thông qua chiến dịch Việt names. Là một trong những nhãn hàng đồng hành cùng Đoàn thể thao Việt Nam tham dự Thế vận hội Paris 2024, thông qua chiến dịch này, Nestlé MILO mong muốn hỗ trợ bình luận viên thể thao và khán giả quốc tế phát âm chính xác và hiểu được ý nghĩa tên của các vận động viên thể thao Việt Nam tham dự Thế vận hội năm nay cũng như tôn vinh các vận động viên Việt Nam.