Hoa Binh Paint launches Hodapaint water-based paint product collection

Vinh Phú |

On November 29, Hoa Binh Paint and Coatings Joint Stock Company announced a new breakthrough strategic orientation along with changes in the company's name - organizational form - brand identity logo, and launched a collection of water-based paint products associated with modern technological achievements. The special announcement event, called "Flow", attracted more than 250 customers and strategic partners, distributors and major contractors to attend.

Mr. Nguyen Quang Huy - General Director of Hoa Binh Paint and Coatings Joint Stock Company shared: “For nearly 30 years of development, we have always been steadfast and steady in a distinct flow - that is the identity of Hoa Binh. Every day, we constantly research and explore, not only in production techniques and product quality, but also in flexible application from construction to business and trade. All are done with the goal of creative adaptation, meeting the diverse needs of the construction materials market and the paint and coatings industry in particular”.

On this occasion, the Company launched the new collection “Colors of Peace 2025” of the Hodapaint water-based paint product line, offering a variety of quality product options, durable paint finishes and a creative, unique color collection.

Along with that are specialized solutions from primer and waterproofing to interior and exterior paint, possessing outstanding features to create a smooth, super water-resistant and effective anti-fouling paint surface, preventing mold and bacteria, safe for consumer health, and environmentally friendly.

Vinh Phú
TIN LIÊN QUAN

Da Nang Fine Arts Museum promotes folk painting collection

|

Da Nang Fine Arts Museum will introduce and promote the Museum's folk painting collection to locals and tourists at 4:30 p.m. on November 22.

Da Nang Fine Arts Museum promotes folk painting collection

Mai Hương |

Da Nang Fine Arts Museum will introduce and promote the Museum's folk painting collection to locals and tourists at 4:30 p.m. on November 22.

Fast Retailing đặt mục tiêu tăng tỷ lệ sử dụng vật liệu tái chế

Vinh Phú |

Trong nỗ lực chuyển đổi chuỗi cung ứng theo tăng trưởng bền vững, Fast Retailing - công ty mẹ của UNIQLO, đã đặt ra nhiều mục tiêu và sáng kiến quan trọng, tập trung vào cải tiến sản phẩm, tăng tỷ lệ sử dụng vật liệu tái chế, giảm lượng phát thải khí nhà kính, đảm bảo quyền lợi cho người lao động và hỗ trợ cộng đồng.

Volvo Car Việt Nam giới thiệu bộ sưu tập xe chủ đề Tái tạo năng lượng

Vinh Phú |

Ngày 14.3, Volvo - thương hiệu xe sang đến từ Thuỵ Điển khai màn năm kinh doanh 2024 với những sáng kiến mới mẻ, mang nguồn năng lượng tích cực, truyền cảm hứng về một lối sống thành công và bền vững. Chủ đề “Recharge to Shine – Tái tạo năng lượng để tỏa sáng” là kim chỉ nam xuyên suốt để Volvo Car Việt Nam tạo nên những điều khác biệt trong các hoạt động. Volvo cũng là thương hiệu xe sang duy nhất tại Việt Nam có đủ bộ sưu tập xe Plug-In Hybrid (Recharge) từ SUV 7 chỗ (XC90 Recharge), SUV 5 chỗ (XC60 Recharge) tới Sedan phân khúc E (S90 Recharge).

Sika mang đến giải pháp chống nóng - chống thấm 2 trong 1 hiệu quả cao

Vinh Phú |

Tuần lễ Triển lãm Kiến trúc Việt Nam là sự kiện lớn nhằm tôn vinh những thành tựu nổi bật trong hành trình 75 năm xây dựng và phát triển Hội Kiến trúc sư Việt Nam. Tham gia tuần lễ này, Sika Việt Nam mang đến những giải pháp hoàn thiện và chống thấm cho nhà phố. Trong đó, Sika tạo điểm nhấn với giải pháp chống nóng - chống thấm "2 trong 1" được chứng minh thực tế bằng việc mô phỏng sự chênh lệch nhiệt độ giữa giải pháp mới và giải pháp hiện hữu trên thị trường.